Dato og tid er 16. aug 2018, 02:13


Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: Kings of War - House rules og FAQ debat
Indlæg: 2. nov 2015, 17:27 
Beholder Guardian
Beholder Guardian

Tilmeldt: 29. jun 2011, 18:54
Indlæg: 496
Deus skrev:
gerth6000 skrev:
Deus skrev:
- Skov: Height 4 & "Difficult terrain"

Height 999 & Difficult?


Whut? Hvorfor skal en skov være SÅ høj? O_o Mantic bruger selv højde 4 på deres skove.


Min tanke er at man ikke kan se hen over en skov selvom man er på en bakke... Det kommer jo an på hvor abstrakt spillet skal være. Træerne er jo mægtig høje og bakkerne er..... Fartbump.

_________________
/GertH


Svar med citat
Top
 OfflineProfil  
 Titel: Re: Kings of War - House rules og FAQ debat
Indlæg: 3. nov 2015, 14:49 
Level 13 Assasin
Level 13 Assasin

Tilmeldt: 28. feb 2014, 14:36
Indlæg: 100
vil give gert ret, giver bare nogle flere taktiske muligheder at man kan gemme sig bag en skov, men hvad skal reglerne så være hvis man er i skov, og ikke bag ved den?


Svar med citat
Top
 OfflineProfil  
 Titel: Re: Kings of War - House rules og FAQ debat
Indlæg: 3. nov 2015, 15:02 
Level 20 Archmage
Level 20 Archmage

Tilmeldt: 14. nov 2012, 22:32
Indlæg: 1163
Er personlig (stor) fortaler for at benytte de guidelines som Mantic har lavet.

Ved at have Height 999 skove, bygninger, mm. vil det lamme alt shooting i spillet, og metaet vil utrolig hurtig ændre sig til ren melee - hvilket vil tilgodese nogle hære og forringe andre hære.

Vi har allerede Height 999 huse, mm. hvorfor skal skove også være det?

Så vil jeg hellere kigge på at lave bakke en tak lavere, HVIS vi endelig skal til at pille ved det.


Svar med citat
Top
 OfflineProfil  
 Titel: Re: Kings of War - House rules og FAQ debat
Indlæg: 3. nov 2015, 15:06 
Level 20 Archmage
Level 20 Archmage

Tilmeldt: 14. nov 2012, 22:32
Indlæg: 1163
Henning falk Juul skrev:
men hvad skal reglerne så være hvis man er i skov, og ikke bag ved den?


Der er allerede regler for det :)

Står man inde i skoven (50+% af unit base), kan man se igennem og man kan blive set. Man får "bare" cover.


Svar med citat
Top
 OfflineProfil  
 Titel: Re: Kings of War - House rules og FAQ debat
Indlæg: 4. nov 2015, 10:39 
Level 20 Archmage
Level 20 Archmage

Tilmeldt: 14. nov 2012, 22:32
Indlæg: 1163
Vi kan også afvente lidt endnu. Der kommer en decideret guide til terræn og opsætning af denne, i den næste version af FAQen.


Svar med citat
Top
 OfflineProfil  
 Titel: Re: Kings of War - House rules og FAQ debat
Indlæg: 20. nov 2015, 22:58 
Level 20 Archmage
Level 20 Archmage

Tilmeldt: 14. nov 2012, 22:32
Indlæg: 1163
Nyeste FAQ/Errata er nu kommet ud og der er kommet en "guide" til terræn.

De forslår følgende:

Q: What sort of Terrain Heights should we use?
A: Again this is going to depend on the terrain in your collection
but as a rule of thumb, you can use the following:

# Hills: At least Height 2
# Single storey buildings: Height 3
# Woods and 2-storey buildings: Height 4-5


Svar med citat
Top
 OfflineProfil  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
GuildWarsAlliance Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
Guild Wars™ is a trademark of NCsoft Corporation. All rights reserved.
Danish translation & support by Olympus DK Team